تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3733717
شناسه : 3733717
تاریخ :
حزب‌الله لبنان جنگنده‌های رژیم اسرائیل را فراری داد اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که توانسته است با پرنده‌های متجاوز رژیم اسرائیل که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بودند، مقابله کند و آن‌ها را فراری دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که توانسته است با پرنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بودند، مقابله کند و آن‌ها را فراری دهد.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، پدافند هوایی مقاومت اسلامی لبنان روز سه‌شنبه با جنگنده‌های متخاصم  صهیونیستی که حریم هوایی لبنان را نقض کرده و دیوار صوتی را شکسته بودند، مقابله و آن‌ها را مجبور به فرار کردند.

«مصطفی بیرم» وزیر کار دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به تهدیدات صهیونیست‌ها برای حمله به این کشور اعلام کرد: دولت لبنان هر کاری را که لازم است برای جلوگیری از گسترش تجاوزات اسرائیل انجام می‌دهد.

وی در گفت‌وگو با رادیو اسپوتنیک اظهار داشت: مسئولان لبنانی چندین پیام از کشورهای خارجی دریافت کردند که باعث شد ما به وجود مقاومت در کشورمان که در برابر ارتش اسرائیل ایستاده و آن را گیج و نگران کرده است، افتخار کنیم.

این وزیر لبنانی با اشاره به نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ حزب‌الله به هر تجاوز اسرائیل گفت: مقامات لبنان نیز به‌نوبه خود به هشدارهای بین‌المللی پاسخ داده تأکید کردند که حزب‌الله شوخی ندارد و سکوت آن، نشان‌دهنده اطمینان زیاد از این مسئله است که با قدرت می‌تواند پاسخی دردناک به تجاوز اسرائیل بدهد.

انتهای پیام/+