تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3733671
شناسه : 3733671
تاریخ :
روسیه: ایستگاه جنگ الکترونیک «پلاستون» اوکراین منهدم شد اقتصاد ایران: وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از کشته‌شدن هزاران نظامی اوکراین در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: واحدهای یگان جنوب روسیه بر مواضع سودمندتری تسلط یافتند؛ دشمن ۶۵۰ نیروی نظامی، تجهیزات و ۳ انبار مهمات میدانی خود را از دست داد.

این بیانیه اضافه می کند: واحدهای یگان غرب مواضع خود را بهبود بخشیدند؛ کی یف در منطقه تحت مسئولین این یگان ۵۰۰ نظامی و یک تانک پیشرفته خود را از دست داد.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهای یگان شمال نیروهای مسلح روسیه ۷ ضدحمله را دفع کردند؛ دشمن بالغ بر ۲۵۰ پرسنل نظامی و یک ایستگاه جنگ الکترونیک «پلاستون» خود را از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: واحدهای یگان مرکز، ۶ ضدحمله را در یک روز دفع کردند، کی یف در منطقه تحت مسئولیت این یگان ۳۱۵ نیروی نظامی و یک تانک تلفات داشت.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در ادامه از تلاش این کشور در شبانه روز گذشته برای خنثی سازی ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نیز خبر داد.