تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733668
شناسه : 3733668
تاریخ :
مصدومیت شدید جودوکار مولداویایی در جشن پیروزی! + عکس اقتصاد ایران: واکنش افراطی نماینده کشور مولداوی به پیروزی‌اش در مسابقات جودوی المپیک ۲۰۲۴ باعث مصدومیتش تمام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از رقابت‌‌های المپیک 2024 پاریس با یک حادثه دیگر همراه شد؛ این اتفاق در رقابت‌های جودوی مردان و در بازی رده‌بندی دسته 73 کیلوگرم رخ داد، مسابقه‌ای که در آن عادل عثمانوف از مولداوی با غلبه بر مانوئل لمباردو ایتالیایی مدال برنز را از آن خود کرد. او بابت کسب این مدال سر از پا نشناخت و طوری جشن گرفت که به خودش آسیب رساند.

عثمانوف به محض پایان مسابقه زانو و زد و مشت‌های گره کرده‌اش را چند بار پرتاب کرد اما در بار آخر آنقدر این کار را محکم انجام داد که کتف راستش از جا در رفت و به این ترتیب لبخند روی چهره او محو شد و جایش را به اخم‌های در هم کشیده‌ای داد که نشان از دردی شدید داشت. با این حال به لطف اقدام فوری پزشکان برای جا انداختن کتف جودکای 24 ساله مولداویایی او توانست در مراسم اهدای مدال شرکت و گردن‌آویز برنز را دریافت کند.

المپیک 2024 پاریس , جودو ,

حادثه‌ای که طعم پیروزی را برای عثمانوف تلخ کرد یک روز پس از آن رخ داد که در رشته موج‌سواری مردان، جک رابینسون از استرالیا در نتیجه برخورد با یک موج عظیم از روی تخته موج‌سوارش افتاد و عدم بازگشتش به سطح آب آنقدر طولانی شد که مسئولان برگزاری مسابقه را نگران و آنها را مجاب کرد که با جت اسکی خودشان را به محل وقوع حادثه برسانند و او را از آب بیرون بکشند.

انتهای پیام/