تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733657
شناسه : 3733657
تاریخ :
المپیک ۲۰۲۴| عملکرد ورزشکاران ایران در روز چهارم اقتصاد ایران: ورزشکاران ایران در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به صعود به مراحل بالاتر نشدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از بازی‌های المپیک 2024 پاریس، سه ورزشکار کشورمان به نام‌های فاطمه مجلل، سامیار عبدلی و محمد بیرانوند در رشته‌های روئینگ، شنا و تیراندازی با حریفان جدال کردند و البته موفق به صعود به مراحل بالاتر نشدند.

عملکرد نمایندگان کشورمان در روز چهارم ( 9 مرداد) به‌شرح زیر است:

* فاطمه مجلل نماینده 22 ساله قایقرانی روئینگ تک نفره ایران، در مرحله یک چهارم نهایی رتبه ششم را کسب کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

وی فردا (چهارشنبه) در فینال C برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهمی به آب خواهد زد.

* سامیار عبدلی شناگر کشورمان در ماده 100 متر آزاد بود. عبدلی در گروه 5 و در کنار شناگرانی از دومینیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، باهاماس، تایلند و هنگ‌کنگ رقابت کرد و با ثبت زمان 50.63 ثانیه در رده چهارم این گروه ایستاد. او در مجموع نیز رتبه 48 را به خود اختصاص داد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

* محمد بیرانوند ملی‌پوش تیراندازی ایران، امروز و در دومین روز از مرحله مقدماتی تراپ در خط آتش ایستاد. او در راند اول و دوم امتیاز 23، راند سوم امتیاز 24، در راند چهارم امتیاز 22 و در راند پایانی امتیاز 25 را ثبت کرد و در مجموع پنجم راند با 117 امتیاز در رده بیست و چهارم قرار  گرفت. از این رقابت 6 نفر به مرحله بعدی صعود کردند.

انتهای پیام/