تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733650
شناسه : 3733650
تاریخ :
مربیان کلاس های تابستانی در مساجد سرمایه عظیم فرهنگی هستند اقتصاد ایران: اراک- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مربیان و اساتید کلاس های تابستانی در مساجد سرمایه عظیم فرهنگی هستند که باید مورد توجه ویژه باشتد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر، ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید از طرح «عصر جدید مسجد» با حضور در کلاس‌های طرح اوقات فراغت مسجد صاحب الزمان (عج) کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر (ع) اراک اظهار کرد: این مربیان و اساتید جوان استعدادها و سرمایه‌های بسیار ارزشمند برای اعتلای فرهنگ و مبانی اندیشه دینی هستند باید قدر دانست و برنامه ریزی هایی برای حمایت همه جانبه از این مربیان و متربیان داشته باشیم.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام انقلاب اسلامی باید از مربیانی که بدون چشمداشت و با دل و جان در کلاس‌های مسجد در قالب طرح (عصر جدید مسجد) فعالیت می‌کنند به عنوان سرمایه عظیم، حمایت و حفاظت کنند.

محمودی فر تاکید کرد: دانش آموزان و مردم نشان دادند چنانچه کلاس‌ها کیفیت داشته باشد با تمام هجمه‌هایی که دشمن در فضای مجازی برای نوجوانان و کودکان ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است کیفیت بالای کلاس‌ها و محتوای مورد نیاز و جذاب برای این جامعه هدف مورد پذیرش و استقبال است.

وی گفت: فرزندان می‌توانند از فضاهای آرامش بخش مساجد برای گذراندن اوقات فراغت برخوردار شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مکان‌هایی با فضاهای آرام و آموزشی، می‌توانند به غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کمک کند.

محمودی فر گفت: این مکان‌ها محیطی ایده‌آل برای آموختن معارف دینی، توسعه مهارت‌های هنری، ارتباط با جامعه و تقویت ارتباط با خداوند هستند.

گفتنی است، همزمان با فرا رسیدن فصل اوقات فراغت و حضور فعال دانش آموزان در مساجد، طرح «عصر جدید مسجد»، در بیش از ۱۰۰ مسجد مجری برگزاری برنامه‌های تابستان امسال با شعار «مسجد کانون نشاط» در استان مرکزی است.