تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733630
شناسه : 3733630
تاریخ :
در راهپیمایی ۲۲بهمن سال گذشته تهدیدات امنیتی داشتیم اقتصاد ایران: تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران از برخی تهدیدات امنیتی در ۲۲ بهمن سال گذشته خبر داد و رویکرد دولت جدید در برگزاری مراسم را مثبت ارزیابی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رسانه‌ها از مهمترین بازوهای مراسم است و مراسم بدون رسانه ابتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که با امر امام راحل تشکیل شد و مقام معظم رهبری بر تقویت آن تاکید دارند، گفت: هماهنگی برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز جهانی قدس، هفتم تیر، هشتم شهریور و ۱۴ و ۱۵ خرداد و. … از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ما در مراسم مردمی به عنوان متولی ورود نمی‌کنیم، اما به عنوان یک خادم در حوزه تبلیغات با هم افزایی به برگزاری پرشور مراسم کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در تهران ۲۲ کیلومتر کابل صوتی برای ۲۲ بهمن و دیگر مراسم وجود دارد، گفت: حجم صوت ۲۲ بهمن در دنیا بی سابقه است، ما از دو ماه قبل از ۲۲ بهمن برای دو ساعت برنامه در میدان آزادی مستقر هستیم، برای انتقال صوت در مراسم به ویژه ۲۲ بهمن اخیراً در فضای فیبرنوری وارد شدیم تا بتوانیم در فضایی امن به برگزاری مراسم بپردازیم.

محمودی به برخی حساسیت‌ها و سختی‌های برگزاری مراسم در تهران پرداخت و گفت: به عنوان مثال حتی پرواز یک هلی شات در تهران شرایط خود را داشته و نیاز به هماهنگی است، برگزاری مراسم در تهران با تمام استان‌ها متفاوت بوده و بازخورد بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن گذشته تهدیدات امنیتی زیادی داشتیم، اظهار کرد: بحمدالله با تدابیر و کمک دستگاه‌های امنیتی کوچک‌ترین مشکل امنیتی پیش نیامد.

مسئول برگزاری مراسم ملی و دینی در استان تهران از همه دستگاه‌ها خواست، برگزاری مراسم را جدی تر بگیرند و اضافه کرد: مراسم انقلاب برای نظام است و ما هیچ وقت جهت دهی سیاسی نداریم، آغوش ما به روی همه جریانات سیاسی که در چارچوب ولایت، انقلاب اسلامی و شهدا تعریف می‌شوند، باز است.

محمودی با بیان اینکه هرکس در نظام اسلامی مسئولیت می‌گیرد، نمی‌تواند نسبت به مراسم انقلاب بی تفاوت باشد، افزود: با دولت جدید و با نگاه رئیس جمهور تصور می‌کنم شاهد همکاری مناسبی از سوی دولتمردان برای برگزاری مراسم انقلاب باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از ضعف برخی از مدیران گلایه کرد و گفت: در جلسه اخیر شورای ترویج ایثار و شهادت در استانداری که با حضور استاندار تهران برگزار شد، از برخی مسئولین گلایه کردم، که این گلایه توسط استاندار تهران هم تأیید شد و خود وی نیز از برخی مسئولین گلایه مند بود و انتقاد کرد.

وی گفت: اگر هر مسئولی در برگزاری مراسم انقلاب کوتاهی کند ترک فعل کرده است.

این مسئول تبلیغی استان تهران گفت: ما در ۲۲ بهمن همین امسال دو هزار و ۵۰۰ غرفه فرهنگی، خدماتی و دستاوردهای انقلاب داشتیم، از سازمان‌های مردم نهاد و احزاب سیاسی برای حضور در غرفه‌ها درخواست داشتیم و نگاه ما همواره باز و انقلابی بوده است.

محمودی به برگزاری ده‌ها تجمع و تظاهرات برای جنگ غزه در سال جاری اشاره کرد و گفت: ما دوستدار تحول، نوآوری و نقش آفرینی جوانها هستیم، حضور مردم در صحنه علاوه بر آنکه تعظیم شعائر است تقویت پایگاه مردمی نظام است، نباید تجمعات را کوچک بیانگاریم.

وی سطح حمایت مردم مؤمن کشورمان از مردم فلسطین و غزه را پرحجم و گسترده‌تر دانست و گفت: در یک روز در ۷۰۰ شهر کشور راهپیمایی و تظاهرات برگزار شده است.