تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733629
شناسه : 3733629
تاریخ :
دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در رشت برگزار شد اقتصاد ایران: رشت- دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا مروارید در سواحل دریایی خزر از ۸ مرداد آغاز و تا ۱۰ مرداد با حضور ۲۴ تیم از مناطق و پایگاه‌های نداجا در مجتمع آموزشی شهید نامجوی در حسن رود برگزار می‌شود.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ناخدایکم صابر مسیح پور جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت و دبیر دومین مسابقات آمادگی رزمی نداجا هدف از این دوره رقابت‌ها را توانمندی رزمی و جسمی کارکنان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و استمرار آن بیان کرد و افزود: ورزش و فعالیت‌های حرکتی نقش مؤثری در تربیت نیروهای مسلح دارد و به عبارت دیگر رزمندگان و نیروهایی موفق تر هستند که دوره‌های ورزشی بیشتری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند و بتوانند در زمین، آب و هوا به اجرای رزم و مأموریت بپردازند و در بدترین شرایط نیز استقامت بدنی خوبی داشته باشند.

ناخدا مسیح پور تشریح کرد: این مسابقات با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار، در دو رده سنی زیر و بالای ۳۵ سال به صورت ترکیبی در رشته‌های دارت، پرچم، دو و میدانی، حمل غریق و کشیدن قایق، با شعار «ما کسی را در رزم جا نمی‌گذاریم» به مدت سه روز برگزاری می‌شود.