تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733619
شناسه : 3733619
تاریخ :
بیرانوند از صعود به فینال باز ماند اقتصاد ایران: محمد بیرانوند تیرانداز اهداف پرواز ایران در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با قرار گرفتن در جایگاه بیست و چهارم به کار خود در این بازیها پایان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از پاریس، محمد بیرانوند تیرانداز اهداف پرواز ایران در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس مرحله مقدماتی ماده تراپ در پایان ۵ راند با ۱۱۷ امتیاز در رده بیست و چهارم قرار گرفت.

تیراندازان در روز نخست مسابقات سه راند ۷۵ تیر و در روز دوم در دو راند ۵۰ تیر کار خود را پیگیری کردند.

محمد بیرانوند در روز نخست نیز با ۷۰ امتیاز در رده بیست و یکم ایستاد.

محمد بیرانوند با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا برای اولین بار در تاریخ ایران در رشته اهداف پروازی موفق به کسب سهمیه المپیک شد او جوان ترین ورزشکار المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم به شمار می‌رود.

در نخستین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هانیه رستمیان به عنوان نخستین نماینده تیرانداز ایران در  خط آتش ایستاد او در دور مقدماتی با ۴۳ تیرانداز رقابت کرد که  با ۵۷۱ امتیاز نفر  بیست و دوم شد و از صعود به فینال باز ماند. در ادامه مسابقات تیراندازی در المپیک ۲۰۲۴ فاطمه امینی و شرمینه چهل امیرانی دو تیرانداز جوان کشورمان در ماده تفنگ ۱۰ متر بادی به مصاف با رقبای خود رفتند که هر دو انها نیز به ترتیب با قرار گرفتن در رتبه بیست و ششم و یازدهم به کار خود در این بازیها پایان دادند. ناکامی تیراندازان ایران تمامی نداشت و در سومین روز مسابقات تیراندازی نیز محمد بیرانوند به عنوان جوان ترین ورزشکار المپیک پاریس به عنوان نماینده ایران در ماده تراپ در خط اتش ایستاد اما تلاش های او نیز نتیجه نداشت و در پایان به جایگاه بیست و چهارمی بسنده کرد.
تیراندازی ایران در حال حاضر تنها یک شانس دیگر برای گرفتن مدال المپیک دارد. هانیه رستمیان دارنده رنک دو جهان جمعه در ماده تپانچه ۲۵ متر در خط اتش قرار خواهد گرفت.