تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733602
شناسه : 3733602
تاریخ :
تغییر ساعت پایان کار ادارات مرکزی در چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری اقتصاد ایران: اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی این استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری کاهش یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی آل یاسین اظهار کرد: در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا، با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور و با موافقت استاندار مرکزی، ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۱ است.

وی افزود: فعالیت کلاس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۱ تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

آل یاسین گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را انجام دهند.