تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733600
شناسه : 3733600
تاریخ :
تولد ۵ نوزاد عجول گلستانی در آمبولانس اورژانس اقتصاد ایران: گرگان- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تیرماه امسال پنج نوزاد گلستانی در آمبولانس های اورژانس به دنیا آمدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد جواد مقسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همکاران اورژانس پیش بیمارستانی گلستان در تیرماه سال جاری ۱۱ هزار و ۱۷۹ مأموریت را انجام داده که دو هزار و ۹۰۱ نفر را در محل به صورت سرپایی مداوا و هفت هزار و ۳۶۵ نفر دیگر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی افزود: در این مدت پنج مادر باردار با کمک تکنسین‌های اورژانس در آمبولانس زایمان کرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس گلستان با بیان اینکه تعداد تماس‌های مزاحم همچنان بالا است، گفت: طی این مدت از ۳۶ هزار و ۵۴۳ هزار تماس گرفته شده با اورژانس ۱۱۵، تعداد هزار و ۴۵۸ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

مقسمی همچنین با اشاره به خدمت رسانی‌های گسترده اورژانس گلستان اظهار کرد: با تجهیز شدن اورژانس به موتورلانس روند رو به رشد مأموریت‌های آن را شاهد بوده و به ۱۲۸ مورد رسیده است.

وی در خصوص پروازهای امدادی استان خاطرنشان کرد: تاکنون سه سورت پرواز بالگرد اورژانس را برای جابجایی مصدومین به مراکز درمانی داشته‌ایم.

رئیس اورژانس گلستان گفت: در این مدت اورژانس ۱۱۵ گلستان با انجام پنج هزار و ۶۵۲ مأموریت جاده‌ای، پنج هزار و ۵۲۷ مأموریت شهری توانست به مردم خدمت ارائه کند.