تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733592
شناسه : 3733592
تاریخ :
رئال مادرید مدافع جدیدی نمی‌گیرد اقتصاد ایران: باشگاه رئال مادرید برای فصل پیش‌رو برنامه‌ای برای جذب مدافعی جدید ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال مادرید که فصل گذشته با سرمربیگری کارلو آنچلوتی فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد، برای فصل پیش رو کیلیان امباپه و اندریک را به ترکیب خود ااضافه کرده تا در خط حمله گزینه‌های بیشتری در اختیار این مربی ایتالیایی قرار بگیرد اما ظاهراً قرار نیست، پس از جدایی ناچو بازیکن جدیدی برای پست دفاع جذب شود.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی اتلتیک؛ کارلو آنچلوتی از باشگاه رئال مادرید خواسته تا در همین نقل‌وانتقالات تابستانی یک مدافع میانی جدید را جذب کنند اما مدیران باشگاه به کارلتو گفته‌اند که به توانایی‌های او برای استفاده بهینه از داشته‌هایش ایمان دارند و وضعیت تیم را در ماه دسامبر (آخرین ماه میلادی و برای پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی‌) مرور خواهند کرد. اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید بر این باور هستند که ترکیب تیم به انداره‌ای قدرتمند است که بتواند برای کسب تمامی جام‌ها رقابت کند.

رئال مادرید در تور پیش‌فصل آمریکا، جیکوب رامون مدافع میانی و 19 ساله رئال کاستیا، لورنزو آگوادو دفاع راست و 23 ساله رئال کاستیا، رافا اوبرادور دفاع چپ و 20 ساله رئال کاستیا و خوان مارتینس مدافع میانی و 16 ساله تیم زیر 19 سال رئال مادرید را همراه خود برده و انتظار می‌رود از این بین، یک یا دو بازیکن فصل پیش‌رو توسط کارلو آنچلوتی مورد استفاده قرار بگیرند.

خبر دیگر اینکه باشگاه رئال مادرید نام کیلیان امباپه خرید جدید خود را در سازمان لالیگای اسپانیا ثبت کرد و این ستاره فرانسوی مشکلی برای همراهی این تیم در فصل پیش‌رو نخواهد داشت.

انتهای پیام/