تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733590
شناسه : 3733590
تاریخ :
ویژه‌برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اعلام شد اقتصاد ایران: مشهد- همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه پیام‌رسان نهضت عاشورا امام سجاد (ع) و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره پیام‌آور حماسه حسینی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در حرم رضوی برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هم زمان با فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه پیام‌رسان نهضت عاشورا حضرت امام سجاد (ع) و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره پیام‌آور حماسه حسینی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه‌ها با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) از شامگاه سه‌شنبه نهم مرداد بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله توسط ابراهیم احمدی آغاز می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسین اسلامی به ایراد سخنرانی پیرامون شخصیت امام سجاد (ع) و نقش آن حضرت در ماندگاری نهضت حسینی می‌پردازد و در ادامه دعای توسل با نوای احد سبزی قرائت و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط امیرکردی پایان‌بخش این مراسم خواهد بود.

ویژه‌برنامه‌های روز شهادت امام سجاد (ع) نیز از ساعت ۱۰:۱۵ روز چهارشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط رضا آتشبار آغاز می‌شود و سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام محمد رضایی تهرانی خواهد بود.

ویژه‌برنامه شام شهادت این امام هُمام نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله با نوای مهدی سروری، سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی تبار و مرثیه‌سرایی و عزاداری توسط کاظم غلامشاهی، برگزار می‌شود.