تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3733578
شناسه : 3733578
تاریخ :
اپل احتمالاً از نمایشگر OLED آیفون ۱۳ در آیفون SE 4 استفاده می‌کند اقتصاد ایران: ظاهراً اپل قصد دارد از صفحه‌نمایش مشابه آیفون ۱۳ در گوشی آیفون SE 4 استفاده کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طبق گزارشی از The Elec، به نظر می‌رسد که نسل بعدی آیفون SE با نام SE 4 در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. همچنین ظاهراً ال‌جی دیسپلی به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی دوم نمایشگر‌های OLED این گوشی، به خط تولید آیفون SE 4 افزوده می‌شود.

ظاهراً BOE اولین و بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی نمایشگر آیفون SE 4 به شمار می‌رود که به‌دلیل هزینه‌های پایین‌تر تولید صفحه‌نمایش نسبت به سامسونگ، برنده‌ی مناقصه شده است.

اپل پیش از این با شرکت BOE در مدل‌های دیگر آیفون همکاری داشته است. انتظار می‌رود سهم BOE در گوشی آیفون مدل SE 4 بیشترین سهم این شرکت در بین تمام گوشی‌های اپل باشد. این شرکت ۶۰ تا ۷۰ درصد نمایشگرها را تأمین خواهد کرد که تقریباً معادل ۲۰ میلیون دستگاه در سال خواهد بود.

رندر منتسب به آیفون SE 4
رندر منتسب به آیفون SE 4

ظاهراً اپل قصد دارد با کاستن برخی از قابلیت‌ها، از پنل نمایشگر آیفون ۱۳ برای SE 4 استفاده کند. ال‌جی دیسپلی یکی از تأمین‌کنندگان صفحه‌نمایش آیفون ۱۳ است. استفاده‌ی مجدد از این پنل باید تولید را برای سازنده ساده‌تر کند و هزینه‌ها را برای اپل کاهش دهد.

مقالات مرتبط
  • این آیفون SE 4 اپل است
  • قیمت آیفون SE 4 احتمالاً کمتر از ۵۰۰ دلار خواهد بود

گزارشی در اوایل این ماه نشان داد که آیفون SE 4 دارای نمایشگر ۶٫۰۶ اینچی خواهد بود؛ در حالی که آیفون ۱۳ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی است. بنابراین اگر گزارش The Elec درست باشد، ال‌جی دیسپلی شاید برای تناسب پنل با مدل SE 4، نیاز به برخی تغییرات داشته باشد.

گفته می‌شود که Tianma (یک شرکت سازنده‌ی صفحه‌نمایش)، علاقه‌ی خود را برای تأمین نمایشگر آیفون SE 4 ابراز کرده است؛ اما با توجه به فناوری تولید پایین‌تر از BOE، بعید به نظر می‌رسد که این شرکت در زنجیره‌ی تأمین گنجانده شود.