تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733551
شناسه : 3733551
تاریخ :
فاطمه مجلل ششم شد و به نیمه نهایی نرسید اقتصاد ایران: دختر قایقران ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های روئینگ بازیهای المپیک با قرار گرفتن در جایگاه ششم از حضور در مرحله نیمه نهایی بازماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در ادامه رقابت‌های روز چهارم از بازی‌های المپیک فرانسه امروز سه شنبه نهم مردادماه فاطمه مجلل در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ۵ قایقران دیگر رفت و با ایستادن در رده ششم از راهیابی به مرحله نیمه نهایی فینال A و فینال B بازماند

مجلل در مسابقه امروز در گروه اول با قایقرانانی از کشورهای آمریکا، استرالیا، برزیل، پرو و بلغارستان مسابقه داد و در حالیکه تا یک کیلومتر اول در رده چهارم قرار داشت در نهایت به عنوان قایق ششم از خط پایان عبور کرد. قایق‌های استرالیا، آمریکا و بلغارستان اول تا سوم شدند.

در این مسابقه سه قایق اول به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و سه قایق بعدی برای تعیین تکلیف رتبه‌های سیزدهم تا بیست و چهارم به مسابقه خود ادامه می‌دهند.

دختر قایقران ایران در مرحله مقدماتی روئینگ سنگین وزن زنان در مرحله مقدماتی چهارم شد و به مرحله شانس مجدد رسید. وی روز یکشنبه در این مرحله اول شد تا به این ترتیب راهی مرحله یک چهارم نهایی شده و حضور خود را در جمع ۲۴ قایق نخست قطعی کند.

وی با نتیجه امروز خود باید فردا چهارشنبه برای تعیین رتبه‌های سیزدهم تا بیست و چهارم در نیمه نهایی فینال C و فینال D شرکت کند.