تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3733539
شناسه : 3733539
تاریخ :
مرکز آموزش‌های حرفه‌ای دانشگاه تهران افتتاح شد اقتصاد ایران: ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران امروز به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران امروز به بهره‌برداری رسید.

مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران (ساختمان شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان)، گفت: امروز اگر می‌خواهیم توسعه منابع انسانی به صورت واقعی اتفاق بیفتد، نیازمند این هستیم که در دوره‌های مشخصی، بازآموزی حرفه‌ای صورت گیرد.

رئیس دانشگاه تهران افزود: حتی اگر ورودی‌های منابع انسانی در دستگاه‌ها از بهترین‌‌ها هم باشند، با توجه به تحولات سریع که در پی عرضه فناوری‌های جدید اتفاق می‌افتد، به آموزش مدیران و کارکنان برای آشنایی با فناوری‌های جدید نیازمند هستیم.

وی ارتقای فضای فیزیکی مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران را بستری برای آمادگی بیشتر جهت گسترش قعالیت‌های این مرکز و ارتقای محتوایی فعالیت‌های آن دانست و گفت: هر چند وظیفه اصلی این مرکز، ارائه خدمات علمی به کارکنان و مدیران دانشگاه تهران است ولی ارائه خدمات خود را به دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور تسری داده است. 

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: انتظار داریم مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران، مرکزیتی برای آموزش‌های حرفه‌ای منابع انسانی کلیه دستگاه‌های کشور پیدا کند.

وی با بیان اینکه «روش‌های سنتی آموزش مدیران و کارکنان چندان کارساز نیست»، بیان داشت: روش‌های جدید آموزشی که بیشتر روش‌های مشارکتی است، در دستورکار قرار گیرد. انتظار می‌رود در این فضای آموزشی، قضایای واقعی اداری را در راستای آموزش مسئله‌محور مطرح کنیم و این آموزش‌ها را به صورت واقعی در خدمت عمل قرار دهیم.

مقیمی با اشاره به نامگذاری ساختمان جدید مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران به نام «شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان»، با ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و شهدای خدمت، یادآور شد: شهید دکتر امیرعبداللهیان دانش‌آموخته دانشگاه تهران بود و در دانشکده حقوق و علوم سیاسی نیز تدریس می‌کرد.

 حمیدرضا یزدانی، رئیس مرکز آموزش‌های حرفه‌ای مدیران و کارکنان دانشگاه تهران در مراسم بهره‌برداری از ساختمان جدید این مرکز که با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از اعضای هیئت رئیسه و روسای دانشکده‌ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد، گزارشی درباره روند بازسازی، آماده‌سازی و تجهیز این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/