تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733526
شناسه : 3733526
تاریخ :
جهادگران و گروه های جهادی در امید آفرینی جامعه نقش کلیدی دارند اقتصاد ایران: اراک- جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهادگران و گروه های جهادی در امید آفرینی جامعه نقش کلیدی دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا عسگری پیش از ظهر سه‌شنبه در همایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴ اظهار کرد: انتظار است مسئولان انقلاب و نظام در مسیر خود، مردم را همراه کنند تا آینده بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز (۹ مرداد) سالگرد دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ است، گفت: هدف ما خدمتگزاری است که در این راستا انتظار است گروه‌های مختلف همچنین مردم نیز تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه جهادگران و گروه‌های جهادی در افزایش امید آفرینی جامعه نقش کلیدی دارند، افزود: با هدایتگری جهادگران فعال، باید گروه‌های خاموش و کم کار را پای کار آورد و با انجام اقدام جهادی دشمن را ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

سردار عسگری با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند، گفت: در این راستا با تعامل و همراهی گروه‌های دیگر، اقدامات را گسترش دهیم و در مناطق مختلف شهر و روستا با گفتمان سازی ارتباطات را تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: فرمان سال از سوی رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه ویژه باشد و تمام دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی کردن و رفع مشکلات مردم راهکارهای ویژه ای ارائه کنند و برنامه ریزی مناسب برای اقدامات داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت بیان کرد: در این راستا باید با بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی تولید محتوای مناسب داشته باشیم، همچنین اقدامات انجام شده گذشتگان برای جهادگران جوان روایتگری شود.

فعالیت ۴۶۰ گروه جهادی در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این آئین گفت: امیدآفرینی مهمترین مؤلفه جهاد تبیین است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرهنگ محمد مهجوری افزود: انتظار است تمام اقدامات پیوست رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی داشته باشند تا ماندگار شوند.

وی افزود: تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین باید مورد توجه ویژه باشد و اقداماتی که از سوی جهادگران به صورت فی سبیل الله انجام شود پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: اکنون ۴۶۰ گروه جهادی در اراک فعالیت دارند که ۲۲۰ گروه آن از ۹ تا ۱۸ مردادماه جاری به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند اما به دلیل نبود پیوست فرهنگی این خدمات ارزنده مورد بی مهری واقع شده که انتظار است توجه به این مهم در اولویت باشد و اقدامات جهادگران برجسته شود.