تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733504
شناسه : 3733504
تاریخ :
سهرابیان پس از ناکامی مجلل: انتظارات باید به اندازه امکانات‌ باشد اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون قایقرانی پس از ناکامی فاطمه مجلل در راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازی‌های المپیک گفت: بچه‌ها فراتر از امکاناتی که به آنها داده‌ایم در مسابقات ظاهر شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، علیرضا سهرابیان درباره عملکرد فاطمه مجلل در مسابقات مرحله یک چهارم نهایی روئینگ سنگین وزن ۱۵۰۰ متر بازیهای المپیک و عدم راه یابی وی به نیمه نهایی اظهار داشت: خانم فاطمه مجلل کار بسیار سنگینی را با رقبای قدرتمندش داشت. اغلب آنها در بازی های المپیک گذشته و قهرمانی جهان حائز مدال بودند. تلاش خودش را کرد و به فینال C رسید. امیدوارم فردا موفق باشد.

وی افزود: در قایق دو نفره نیز قایقرانان کشورمان فردا در فینال C برای رسیدن به رتبه دوازدهم تا هجدهم مسابقه دارند.

سهرابیان ادامه داد: امروز هم تیم های آب های آرام ما از ایتالیا وارد پاریس خواهد شد و تمرینات خودشان را آغاز می کنند و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.

وی تصریح کرد: همه ورزشکارانی که در این مسابقات حضور دارند، بهترین نفرات قاره های خودشان هستند و سهمیه را در قاره کسب کرده اند. کار سختی دارند و امیدوارم بچه ها بتوانند بجنگند و به همان اندازه که امکانات در اختیار آنها قرار دادیم، انتظار موفقیت باید از آنها داشته باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تا به امروز بچه ها آن چیزی که انتظار داشتیم و ما در اختیارشان قرار دادیم فراتر از آن ظاهر شدند. انشالله که برای مسابقات آتی کمک کنند بچه ها مثل رقبایی که براحتی می آیند و به فینال A را پیدا می کنند ما هم آن امکانات را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قایقرانان آب های آرام هم کار سختی در پیش دارند و باید ببینیم چه قرعه ای به آنها خواهد خورد. اگر قرعه مناسب باشه و با نمایندگان آفریقا که کمی ضعیف تر هستند، روبرو شوند شانس خوبی برای صعود خواهند داشت. اگر به اروپایی ها و کشور استرالیا برخورد کنند کار بسیار سخت خواهد شد.

سهرابیان بیان داشت: این افراد آمده اند بجنگند و خودشان را نشان دهند. افرادی که نقد می کنند نقدشان درست و با ارزش است به خاطر اینکه انتظار از کاروان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: این باید مد نظر باشد که امکاناتی که در اختیارشان گذاشتیم و انتظار موفقیت باید نزدیک به هم باشد با این حال امیدوارم در این میدان فراتر از انتظار ظاهر شوند.