تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3733472
شناسه : 3733472
تاریخ :
حیفا و جولان و رامات را هدف قرار می‌دهیم/ وارد الجلیل خواهیم شد اقتصاد ایران: یک منبع وابسته به حزب الله لبنان در گفت و گو با الجزیره از آمادگی کامل این جنبش مقاومتی برای رویارویی با تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع وابسته به حزب الله لبنان در گفت و گو با الجزیره تاکید کرد: ما تهدیدات اسرائیل را جدی گرفته ایم و برای هر گزینه ای آمادگی کامل داریم.

وی ضمن زیر سوال بردن استراتژی اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره حمله محدود و سخت علیه لبنان، تاکید کرد: ما هرگز برای این سخنان ارزشی قائل نیستیم و نگرش ما در این رابطه کاملاً متفاوت از رویکرد صهیونیست‌ها است.

وی افزود: برخی طرف ها اعلام کرده اند که حمله رژیم صهیونیستی شامل اهداف غیر نظامی نمی شود اما به دشمن صهیونیستی اعتماد نداریم. البته آنها از ما خواسته اند که به حمله احتمالی صهیونیست ها پاسخ ندهیم اما در پاسخ به آنها تاکید کردیم که قطعاً حزب الله به هر تجاوزی پاسخ خواهد داد.

این مقام حزب الله که نامش اعلام نشده، افزود: رهبران مقاومت نحوه واکنش و سطح آن را تعیین خواهند کرد و حزب الله توانایی بمباران تاسیسات نظامی در حیفا، جولان و رامات دیوید را به طور شدید دارد.

وی تاکید کرد: ما پیش بینی می کنیم که رژیم صهیونیستی جسارت حمله زمینی حتی به صورت محدود علیه اراضی لبنان را نداشته باشد، اما در عین حال برای هر گزینه ای کاملاً آماده ایم.

این مقام حزب الله تاکید کرد: حمله زمینی به لبنان، برای ما عاملی برای قدم نهادن بر الجلیل (در شمال اراضی اشغالی) خواهد بود.