تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733456
شناسه : 3733456
تاریخ :
اعلام آمادگی پروازهای مستقیم از شیراز به عراق آغاز شد اقتصاد ایران: شیراز-معاون گردشگری و زیارت استانداری فارس از رایزنی با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره خبر داد و گفت: آمادگی کامل برای راه‌اندازی پروازهای مستقیم از فرودگاه‌ها شیراز به عراق وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرخ زاده اظهار داشت: درخواست استانداری فارس جهت آماده سازی زمینه مذاکرات با طرف عراقی از طریق نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس به سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره ارائه و امیدواریم پروازهای مستقیم شیراز به عراق انجام شود.

وی ادامه داد: در این نامه موضوع اعلام آمادگی کامل استان فارس جهت راه اندازی خطوط هوایی بصره - شیراز - بصره و بصره -شیراز - و شیراز-نجف سهیل سفر زائران عتبات با پروازهای مستقیم ایجاد شود.

معاون استاندار فارس این اقدام را در راستای رفاه حال زائرین عزیز و استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: امسال با توجه به گرمای شدید هوا، تدابیر بیشتری در استان برای انواع حمل و نقل زمینی شخصی و عمومی و هوایی نسبت به سال‌های قبل برای خدمت رسانی به زائرین اربعین اتخاذ شده است.