تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733431
شناسه : 3733431
تاریخ :
معصومی: ربیعی روی من نظری نداشت/ می‌خواستم در تهران بازی کنم اقتصاد ایران: بازیکن جدید تیم فوتبال هوادار دلایل جدایی خود از ذوب‌آهن اصفهان و پیوستن به این تیم را بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

عرفان معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: فصل گذشته از لحاظ بازی کردن شرایط خوبی نداشتم و به آن چیزی که می‌خواستم نرسیدم. به هر حال به سلیقه محمد ربیعی احترام می‌گذارم. من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم، ولی این مربی نظری روی من نداشت و در نهایت بعد از اتمام فصل که بازیکن آزاد شدم، این فرصت را داشتم که با یک انتخاب خوب فضای جدیدی را تجربه کنم.

 

وی در ادامه افزود: من چند پیشنهاد داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم هوادار را انتخاب کنم. زمانی که در پدیده بودم روزهای خوبی را با سیدمهدی رحمتی تجربه کردم و دوباره دوست داشتم با این مربی کار کنم.

معصومی در واکنش به اخباری که مبنی بر پیوستنش به خیبر خرم‌آباد منتشر شده بود، یادآور شد: من با مسئولان خیبر به صورت حضوری مذاکره کردم، ولی هیچ قراردادی امضا نشد. بنا به دلایل شخصی دوست داشتم در تهران باشم و یکی از دلایلی که هوادار را انتخاب کردم همین موضوع بود. امیدوارم در فصل جدید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و سال گذشته را جبران کنم.

انتهای پیام/