تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733415
شناسه : 3733415
تاریخ :
متولدان سال ۸۵ چگونه برای دریافت گذرنامه سفر اربعین اقدام کنند؟ اقتصاد ایران: اصفهان _ رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه استان اصفهان از تمهیدات جدید برای سفر اربعین متولدان سال ۸۵ که امسال مشمول خواهند شد خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ نعمت الله طاهر پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برابر قانون مشمولان غایب به هیچ وجه اجازه دریافت گذرنامه و خروج از کشور حتی برای سفر اربعین را نخواهند داشت و این عده باید ابتدا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مشمولی خود اقدام کرده و سپس برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان غیر غایب شامل دانش آموزان، دانشجویان و.. که دارای معافیت موقت هستند هیچ مشکلی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی ندارند و این عده می‌توانند با مراجعه به سامانه سخا و یا درگاه پلیس من نسبت به پیگیری اجازه خروج خود اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین تمهیدات جدیدی برای متولدان سال ۱۳۸۵ که امسال مشمول خواهند شد پیش بینی شده و این افراد بدون مراجعه به سامانه سخا و معاونت‌های وظیفه عمومی می‌توانند اجازه خروج صرفاً برای زیارت عتبات عالیات در ایام ماه صفر و اربعین حسینی را دریافت کرده و از این خدمت بهره مند شوند.

سرهنگ طاهرپور خاطر نشان کرد: قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان رودکی آماده پاسخگویی به ابهامات، سوالات و رسیدگی به مشکلات و نواقص شهروندان در خصوص دریافت گذرنامه زیارتی اربعین است.