تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3733414
شناسه : 3733414
تاریخ :
گسترش دو قطبی بین ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی اقتصاد ایران: رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه وزرا و نمایندگان کنیست و برخی فرماندهان پلیس شد که در حمله دیروز به بیت لید دست داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، یائیر گولان رئیس حزب چپ‌گرای کار رژیم صهیونیستی خواستار زندانی شدن آن دسته از اعضای کنیست این رژیم شد که در حمله به پایگاه نظامی سدی تیمان در النقب جنوبی دست داشتند.

وی همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم به تشکیل شبه نظامیان مسلح در داخل ارتش کرده است.

گولان گفت که باید در زمینه دست داشتن برخی فرماندهان پلیس و اعضای کنیست اسرائیل و وزرای کابینه در تنش‌های روز گذشته تحقیقات فوری صورت گیرد چرا که بنابر اعلام مسئولان ارشد ارتش، نیروی پلیس تا ۳ ساعت از اعزام نیرو به زندان خودداری می کرد.

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی انجام تحقیقات در خصوص این حادثه را ضروری خواند و تاکید کرد که این تحقیقات ممکن است تا دفتر ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل نیز امتداد داشته باشد.

از سوی دیگر «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به این هرج و مرج اعلام کرد: ما امروز در لبه پرتگاه نیستیم، بلکه در داخل پرتگاه هستیم و این نشان می‌دهد، اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، یک تهدید موجودیتی جدی برای اسرائیل به شمار می‌رود و امروز همه چیز از خطوط قرمز رد شده است.