تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733410
شناسه : 3733410
تاریخ :
برترین‌های لیگ دسته اول کشتی در لیگ برتر شرکت می‌کنند؟ اقتصاد ایران: پیشنهاد حضور در لیگ برتر به چهار تیم برتر لیگ دسته اول آزاد و فرنگی ارائه شده و سازمان لیگ منتظر اعلام آمادگی این تیم‌ها برای شرکت در مسابقات است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی فرنگی روز چهارشنبه (3 مرداد) در اصفهان با قهرمانی تیم هوافضای شهید طهرانی مقدم تهران به پایان رسید و دو تیم سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان هم جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

فینال و رده‌بندی لیگ دسته اول کشتی آزاد نیز که روز جمعه 5 مرداد در ساری پیگیری شد، با قهرمانی قوهای سرخرود مازندران به اتمام رسید و تیم‌های مقاومت مازندران و مقاومت البرز دوم و سوم شدند.

با توجه به برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از نیمه اول شهریور ماه، این سؤال مطرح است که لیگ امسال از جمع تیم‌های برتر لیگ دسته اول نیز تیم جدید در خود خواهد داشت؟

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی در این باره به تسنیم گفت: تیم‌های سرخرود و مقاومت مازندران از لیگ آزاد و همچنین هوافضا و سپاهان از لیگ فرنگی قرار است طی دو روز آینده اطلاع دهند که قادر به تیم‌داری در لیگ برتر هستند یا نه.

وی همچنین تأکید کرد: هیچ‌کدام از تیم‌ها اعلام آمادگی قطعی نکردند، به هرحال فاصله دو مسابقه (لیگ دسته اول و لیگ برتر) از هم زیاد نیست و این تیم‌ها برای تأمین مالی نیاز به تصویب هیئت ‌مدیره‌شان دارند.

انتهای پیام/