تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733404
شناسه : 3733404
تاریخ :
کشف محموله قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در لردگان اقتصاد ایران: لردگان-فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به کشف کالای قاچاق در این شهرستان، گفت: ارزش ریالی این اجناس جمعاً حدود ۲۷ میلیارد ریال معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر انتظامی‌نیا صبح امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی‌بر ورود کالای قاچاق به شهرستان لردگان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش فلارد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: پس از هماهنگی قضائی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان، از پنج دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی در چند عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها تعداد قابل توجهی کالای خارجی و قاچاق بدون اسناد مثبته گمرکی شامل ۱۵۸ عدد جارو برقی، قهوه‌ساز، سرخ‌کن و سشوار، ۵۰۰ عدد عینک و ۱۲۴ عدد کیف جمعاً به ارزش تقریبی ۲۷ میلیارد ریال معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط گردید همچنین تعداد پنج نفر دستگیر و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.