تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733381
شناسه : 3733381
تاریخ :
پراید سرقتی از مشهد با سرعت عمل پلیس قاین کشف شد اقتصاد ایران: بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از کشف پراید سرقتی از مشهد و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو از استان خراسان رضوی شهرستان مشهد موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قائنات گفت: مأموران یگان امداد شهرستان قائنات در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی گناباد به قاین به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: پس از استعلام از سامانه‌های مربوطه مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان مشهد بوده که در این راستا راننده خودرو که همان سارق بوده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطر نشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع سرقت، ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.