تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733379
شناسه : 3733379
تاریخ :
بهسازی زمین‌های چمن مصنوعی در شهر لردگان اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آینده قرار است دو چمن مصنوعی در شهر لردگان به صورت کامل تعویض شود، این چمن‌ها بعد از ۱۳ سال در حال بهسازی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: لردگان در حوزه ورزش، شهری زنده است.

وی افزود: از همان ساعات ابتدایی صبح تا اواخر شب همه اماکن ورزشی شهر لردگان مملو از جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش است و هیچ شهری در استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد که تا این حد علاقه‌مندان به ورزش داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی روزهای آینده قرار است دو چمن مصنوعی در شهر لردگان به صورت کامل تعویض شود، این اتفاق خوبی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی است چراکه این چمن‌ها بعد از ۱۳ سال در حال بهسازی هستند.

سلیمی عنوان کرد: سالن بارز یک ورزشگاهی است که ۱۳ سال از عمر آن می‌گذرد و همچنان نیمه‌تمام رها شده است، سفت‌کاری این مجموعه امسال در دستور کار قرار گرفته است و تلاش می‌شود اگر پیمانکار با توجه به بعد مسافت و وضعیت جاده‌های این روستا راضی شود قبول کند، این پروژه در سال جاری تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: زمین چمن سردشت تا آخر سال افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خانه جوان لردگان را تکمیل کنیم و استخر این شهر به زودی با محوریت بخش خصوصی تحویل خواهد شد.

سلیمی بیان کرد: برای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان لردگان پیشنهاد می‌شود در فاز اول ۵ هزار نفر باشد و به بهره‌برداری برسد و در ادامه این مجموعه تکمیل و برای ۱۵ هزار نفر ساخته شود.

وی تاکید کرد: مقدمات ساخت این ورزشگاه انجام شده است اما شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی با ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در شهرستان لردگان موافقت نکرد، همین باعث کندی در روند ساخت آن شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سال گذشته در ۱۲ ماه کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان به هیأت‌های ورزشی کمک شد و امسال تنها در فروردین‌ماه حدود یک میلیارد تومان به هیأت‌های ورزشی و نزدیک یک میلیارد تومان به سازمان‌های مردم نهاد کمک شد.