تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733355
شناسه : 3733355
تاریخ :
پیوند قلبی عمیقی میان مردم ایران و شهدا وجود دارد اقتصاد ایران: رودبار- استاندار گیلان با اشاره به اینکه پیوند قلبی عمیقی میان مردم ایران و شهدا وجود دارد، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند در این پیوند قلبی خللی وارد کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید تازه شناسایی شده ماحصل خون پاک شهدا را استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفع تجاوز دشمن و پیروزی برای ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: شهدا در بزنگاه‌های حساس به یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند و بسیاری از فتنه‌ها را از بین بردند.

وی با بیان اینکه پیوند قلبی عمیقی میان مردم ایران و شهدا وجود داشته و هیچ قدرتی نمی‌تواند در این پیوند قلبی خللی وارد کند، افزود: مردم به شهدا ایمان داشته و در بسیاری از مشکلات از آنان تمسک می‌جویند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش شهدا در رفع بسیاری از فتنه‌ها در کشور گفت: دشمنان در حوادث مختلف قصد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، اسلام و قرآن داشتند ولی همواره خون شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

عباسی با تأکید بر اینکه شهدا زنده بوده و ناظر عملکرد همگان به ویژه مسؤولان هستند، بیان کرد: امروز توفیق شد با خانواده شهید تازه تفحص شده شهید عزیز و خوشنام رضا کیانی دیدار کنم و قطعاً تدفین این شهید به عنوان شهید گمنام در منجیل یک حکمتی داشته و قطعاً خود شهید گمگشته‌ای در این مکان داشته است.

وی با اشاره به دینداری و ولایت‌مداری مردم گیلان در طول تاریخ افزود: نخستین حکومت شیعی اسلام آل‌بویه در گیلان تشکیل یافت و مردمان این استان ولایتمدار و دیندار در طول تاریخ نگذاشتند ذره‌ای دشمنان اسلام و انقلاب بر گیلان نفوذ کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا در دامن مادران و پدرانی رشد یافتند که الگویشان حضرت زینب (س) و سید الشهدا (ع) بوده است، گفت: سعی کردیم از امانتی که خدا در اختیار ما قرار داده امانت‌داری کنیم و در تلاشیم در شهر منجیل برای شهید تازه تفحص شده رضا کیانی مراسم بزرگداشتی داشته باشیم.