تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733326
شناسه : 3733326
تاریخ :
رهایی یک زندانی پس از ۲۲ سال حبس از اعدام در ساری اقتصاد ایران: ساری- یک زندانی محکوم به قصاص نفس که ۲۲ سال در حبس بود با تلاش شورای حل اختلاف زندان و با گذشت اولیای دم آزاد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی استادی مدیر کل زندان‌های استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک زندانی محکوم به قصاص نفس که ۲۲ سال در زندان شهرستان ساری مشغول تحمل کیفر بود با تلاش شورای حل اختلاف زندان، خیرین مازندرانی و با گذشت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

مدیرکل کل زندان‌های استان مازندران ادامه داد: زندانی م ج که در فروردین سال ۱۳۸۱ با اتهام شرارت و چند فقره قتل با اتفاق چند تن از همدستان خود به زندان ساری معرفی شده بود، پرونده با طی مراحل گوناگون رسیدگی و منجر به محکومیت قصاص نفس، دیه و حبس برای وی و همدستانش شد.

استادی ضمن تقدیر از شورای حل اختلاف زندان، خیرین و گذشت و بخشش خانواده مقتول یادآور شد: زندانی نامبرده در طول مدت ۲۲ سال حضور در زندان ساری با فراز و نشیب‌های بسیاری رو به رو بود و با کمک رؤسای زندان و مسؤلین فرهنگی توانست تغییرات زیادی در رفتار و گفتار و همچنین مسیر زندگی خود ایجاد کند و از جمله فعالیت‌های نامبرده می‌توان به حضور و فعالیت چندین ساله وی در بخش فرهنگی و همکاری در انجام برنامه‌های مختلف مذهبی اشاره کرد.