تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3733232
شناسه : 3733232
تاریخ :
پاشینیان و وزیر دولت اردن وارد تهران شدند اقتصاد ایران: پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و وزیر دولت اردن برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور وارد تهران شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه 9 مردادماه) در راس هیاتی جهت شرکت در آئین تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به تهران آمد.

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و آرسن آواگیان سفیر ارمنستان در تهران با حضور در فرودگاه مهرآباد از این مقام بلندپایه ارمنستان استقبال کردند.

نخست‌وزیر ارمنستان به همراه سایر مقامات بلندپایه خارجی از بیش از 80 کشور دنیا، امروز در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رییس جمهور نهم در مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

ابراهیم حدیثه الجازی وزیر دولت اردن به منظور شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان  که قرار است عصر امروز و به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شود دقایقی قبل وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) شد.

به گزارش تسنیم، عصر امروز سه شنبه مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام