تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733200
شناسه : 3733200
تاریخ :
شخصیت‌های انقلاب باید به درستی در سطح بین‌المللی معرفی شوند اقتصاد ایران: بندرعباس- مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر گفت: شخصیت‌های انقلاب اسلامی باید به درستی در سطوح بین‌المللی معرفی شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی رحمتی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به تاریخچه تأسیس روزنامه تهران تایمز و خبرگزاری مهر، اظهار کرد: روزنامه تهران تایمز با همت جمعی از دوستداران انقلاب و هدایت شهید بهشتی راه‌اندازی شد بر همین مبنا امروز تهران تایمز یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های انگلیسی زبان ایران است.

وی افزود: بازتاب اخبار و مطالب روزنامه تهران تایمز کاملاً بین‌المللی است و در برخی موارد شاهد برگزاری جلساتی در کنگره آمریکا با دستور کار بررسی مطالب این روزنامه بوده‌ایم.

رحمتی بیان کرد: تهران تایمز و خبرگزاری مهر با اهداف تبلیغی و تبیینی راه‌اندازی شد و امروز از ضریب رسانه‌ای بسیار بالایی در حوزه ملی و بین‌المللی برخوردار است‌.

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر ادامه داد: خبرگزاری مهر جزو خبرگزاری‌هایی است که امروز مطالب خود را به ۵ زبان روز دنبا منتشر می‌کند و تلاش کرده‌ایم صدای انقلاب را به گوش همه مردم جهان به خصوص ملت‌های منطقه و همسایگان خود برسانیم.

رحمتی با تاکید بر لزوم معرفی شخصیت‌های علمی و رسانه‌ای انقلاب با شیوه‌های درست در سطوح بین‌المللی از حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده دعوت کرد که در راستای معرفی ظرفیت‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی از ظرفیت روزنامه تهران تایمز بهره‌گیری کنند.

مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر همچنین از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی مهر با هدف تشریح و تحلیل عامیانه اخبار کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: میثاق مشترک ما برای حضور کارشناسان در این اتاق خبر وفاداری به ایده جمهوری اسلامی ایران است.