تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733198
شناسه : 3733198
تاریخ :
۷ خودرو به شبکه‌های بهداشت استان بوشهر تحویل می شود اقتصاد ایران: بوشهر- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تحویل هفت خودروی شاسی‌بلند به شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم برجوئی فرد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای لزوم تقویت نظام شبکه و ارائه خدمات سلامت به افراد ساکن در روستاها و مناطق کم برخوردار گفت: با پیگیری‌های متعددی که در وزارتخانه داشتیم، هفت خودروی شاسی‌بلند جهت شهرستان‌های با مناطق صعب‌العبور با حمایت ریاست محترم دانشگاه و معاونت توسعه خریداری شد.

ادامه داد: سلامت و دسترسی عادلانه تمام افراد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و مراقبت‌های باکیفیت صرف‌نظر از جنس، سن و محل جغرافیایی از اهداف مهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: روند پلاک گذاری خودروها انجام‌شده و به‌زودی این خودروها به شهرستان‌ها تحویل داده خواهد شد که امیدواریم با اضافه شدن این خودروها به سیستم شبکه بهداشت شاهد ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق صعب‌العبور در استان باشیم.