تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733184
شناسه : 3733184
تاریخ :
کاروان راهیان نور شهرستان آستارا راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شد اقتصاد ایران: آستارا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اعزام ۶۰ نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان آستارا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۶۰ نفر از مردم شریف این شهرستان از اقشار مختلف و در قالب ۲ اتوبوس برادران و خواهران و در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گیلان به مناطق عملیاتی غرب کشور به مدت ۴ روز اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده گفت: بازدید از یادمان‌هایی چون پاوه، بلندی‌های بازی دراز، منطقه عملیاتی مرصاد و تنگه چهار زبر در برنامه کاری کاروان است که ان شاءالله انجام خواهد شد.

وی افزود: راویان هشت سال دفاع مقدس در کنار کاروان هستند و روایت گری خواهند کرد و برنامه‌های متعدد فرهنگی و رزمی نیز در مناطق بازدید برگزار خواهد شد.

قنبری با اشاره به حضور جوانان در این کاروان بیان کرد: حسن این برنامه به حضور مشتاقانه نوجوانان و جوانان است که اکثریت اعزام شوندگان را تشکیل می‌دهد و حائز اهمیت است.