تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733183
شناسه : 3733183
تاریخ :
اجرای طرح توسعه بیمارستان مهریز پس از ۱۱ سال با همراهی مسوولان اقتصاد ایران: یزد- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: با درایت مسوولان بیمارستان مهریز، طرح توسعه این بیمارستان پس از ۱۱ سال به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی باجگانی در آئین تکریم و معارفه سرپرست و مدیر جدید بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز اظهار کرد: در حال حاضر سه طبقه از طرح توسعه این بیمارستان شامل بخش ام آر آی، بخش اطفال و برخی از بخش‌های دیگر مشغول ارائه خدمت هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همکاری سرپرست و مدیر جدید بیمارستان با بقیه کارکنان این مرکز، مسئولان شهرستان و دانشگاه، فصلی نوین در شکوفایی بیمارستان مهریز که جزو افتخارات این شهرستان است، رقم بخورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در ادامه، وحدت و همدلی بین سرپرست و مدیر بیمارستان، ایجاد وفاق در سطح کارکنان درمانی، پشتیبانی، اداری را مهمترین مأموریت ابلاغی به مسوولان جدید بیمارستان برشمرد.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات «محمد علی طیب زاده» به عنوان سرپرست تقدیر و «سید علی طباطبایی مهریزی» به عنوان مدیر جدید این مرکز درمانی معرفی شد.