تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادسبز
لینک : econews.ir/5x3733175
شناسه : 3733175
تاریخ :
پیام تبریک سلاجقه به محیط‌بانان کشور اقتصاد ایران: رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیامی روز جهانی محیط‌بان را به سربازان خط مقدم حفاظت از محیط زیست کشور تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی روز جهانی محیط‌بان را به سربازان خط مقدم حفاظت از محیط زیست کشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ایران اسلامی به خود می‌بالد که فرزندان و سربازان آنها در عرصه‌های طبیعی کشور با تبعیت از سیره رضوی و با استعانت از ضامن آهو در حال حفاظت از تمامی زیستمندان خاک پاک ایران اسلامی هستند. محیط‌بانان کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌های تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط‌زیست با حداقل امکانات، بیشترین انگیزه و رشادت‌های مثال‌زدنی از مناطق چهارگانه و تنوع‌زیستی کشور محافظت می‌کنند.

تقدیم ۱۲۱ تن شهید و جانباخته و ۳۷۹ تن جانباز تنها بخشی از جانفشانی‌های شما عزیزان در عرصه‌های طبیعی برای حفاظت از محیط‌زیست کشور است. همچنین تقریظ مقام معظم رهبری در صفحات یک جلد کلام الله مجید در نخستین نشست خانواده شهدای محیط زیست در خوزستان به نشانه‌ی تکریم و احترام به شهدای عزیز محیط‌زیست، نشان از عمق تأثیر و ارزش و اهمیت والای این جایگاه مقدس دارد.

اینجانب ضمن تبریک این روز جهانی به تمامی محیط‌بانان کشور از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه عزیزان همکارم در سازمان بزرگ محیط‌زیست کشور و شما عزیزان محیط زیست به عنوان سربازان خط مقدم حفاظت از محیط‌زیست قدردانی می‌کنم. بامید سربلندی ایران عزیز اسلامی و به امید ظهور»