تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733165
شناسه : 3733165
تاریخ :
مرحله دوم طرح «اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در یزد اجرا می‌شود اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری آزمون مرحله دوم نوزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم» در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون مرحله دوم نوزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم» روزهای ۱۰، ۱۱، ۱۴، و ۱۵ مردادماه به صورت شفاهی در یزد، میبد و مهریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در نوزدهمین دوره این طر ح ۴۳۰ نفر از حافظان قرآن کریم در استان ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۰۴ نفر در مرحله آزمون کتبی حائز نمره قبولی شدند و به مرحله آزمون شفاهی که در روزهای یادشده برگزار می‌شود، راه یافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه از تعداد ۳۰۴ نفر، ۲۶۸ نفر از بانوان و ۳۶ نفر از آقایان هستند، بیان کرد: در همین راستا در رشته ۱۰ جز ۱۱۸ نفر، رشته ۲۰ جز ۴۳ نفر و در رشته سی جز قرآن کریم ۱۴۳ نفر در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

نجیمی گفت: محل برگزاری آزمون شفاهی در یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی واقع در بلوار شهید پاکنژاد و در مهریز و میبد در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مربوطه خواهد بود.