تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733149
شناسه : 3733149
تاریخ :
جابه جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان همدان اقتصاد ایران: همدان-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان همدان از جابه‌جایی افزون بر ۳ میلیون تن انواع کالا در چهار ماهه اول سال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالا با صدور افزون بر ۲۱۶ هزار بارنامه توسط ۱۰۱ شرکت فعال در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سایر نقاط کشور جا به جا شده است.

سرگزی تصریح کرد: عمده کالای جا به جا در استان همدان شامل: محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، مواد معدنی، فرآورده‌های نفتی و … بوده که توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: ۱۰۱ شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۲ هزار راننده باری و ۱۵ هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.

وی در پایان با اشاره به گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و تشکل‌های صنفی خواستار همکاری همه تشکل‌های صنفی، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل در اجرای به موقع طرح‌ها و سیاست‌های ابلاغی و قوانین و مقررات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شد تا شاهد حمل و نقلی روان و ایمن در سطح جاده‌های کشور باشیم.