تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733146
شناسه : 3733146
تاریخ :
چندین مجتمع قضایی در کردستان احداث می‌شود اقتصاد ایران: بانه_رییس کل دادگستری کردستان گفت: به منظور نوسازی ابنیه دستگاه قضائی در استان و توسعه و تأمین امنیت و عدالت قضائی، ساخت چندین مجتمع قضائی در استان در دستور کار قرار دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بانه اظهار کرد: شهرستان مرزی بانه به واسطه اینکه شهری تجاری به شمار می‌آید و در طول سال میزبان مسافرین زیادی از نقاط مختلف کشور است، نیازمند زیرساخت‌های متناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب قضائی به مردم و جمعیت رو به رشد این منطقه است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی افزود: به این منظور گزارش توجیهی تهیه و پیگیری‌های لازم توسط دادگستری کل استان انجام شد و در جریان سفر سال قبل با نظر مساعد رئیس قوه قضائیه، ایجاد این مجتمع قضائی مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: پس از سفر استانی ریاست قوه قضائیه در سال گذشته و علیرغم مشکلاتی که از حیث کمبود زمین دولتی در شهرستان بانه وجود داشت اما با شناسایی و پیگیری‌های لازم از ادارات اجرایی، این زمین جهت احداث دادسرای بانه تملک شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان یادآور شد: نظر به اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه و دستورات معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه به منظور نوسازی ابنیه دستگاه قضائی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان دادگستری و توسعه و تأمین امنیت و عدالت قضائی، ساخت چندین مجتمع قضائی در حوزه‌های قضائی استان در دستور کار قرار دارد که یکی از آن‌ها ساخت مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب بانه است.

وی اضافه کرد: این ساختمان با زیر بنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع، در ۵ طبقه و در سایت اداری بانه احداث خواهد شد.