تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3733141
شناسه : 3733141
تاریخ :
دمشق، حرکت قهرمانانه شهروندان سوری مقابل وقاحت نتانیاهو را ستود اقتصاد ایران: وزارت خارجه سوریه اقدام قهرمانانه ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه در برابر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را ستود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دمشق رفتار وقیحانه جنایتکار جنگی یعنی نتانیاهو را که مرتکب نسل کشی در حق ساکنان نوار غزه شده محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: اقدام قهرمانانه ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه در ممانعت از ورود این جنایتکار جنگی به منطقه مجدل شمس ستودنی است.

وزارت خارجه سوریه اضافه کرد: نتانیاهو قصد دارد با خون شهروندان سوری بعد از قربانی کردن آنها در جریان یک حمله موشکی معامله کند. این موضع شرافتمندانه ساکنان جولان اشغالی از بیش از ۵۷ سال قبل تاکنون در برابر اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد.

این وزارتخانه تصریح کرد: این اقدام نشان داد که جولان اشغالی متعلق به خاک سوریه بوده و بخش جدایی ناپذیر از این کشور باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در جریان تلاش برای حضور در منطقه «مجدل شمس» در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه با اعتراضات شدید مردم این منطقه روبرو شد و آنها وی را قاتل و جنایتکار جنگی دانستند.