تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733133
شناسه : 3733133
تاریخ :
لزوم تدوین پیوست تحلیلی برای اخبار در کشور اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر لزوم تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان گفت: ضرورت دارد برای اخبار منتشره در کشور پیوست تحلیلی در نظر گرفته شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده صبح سه شنبه در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر اظهار کرد: خبرگزاری مهر یکی از رسانه‌هایی است که آن را مرتباً رصد می‌کنیم.

وی افزود: لازم است بخش استانی این خبرگزاری بیش از پیش تقویت شود و بخشی از خبرهای استان انعکاس ملی داده شود چرا که رسانه می‌تواند به حل مشکلات استان کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان رسانه را منبر دوم برای تبیین حقایق دانست و بیان کرد: وجه مشترکی که بین نهاد امام جمعه و رسانه‌ها وجود دارد این است که هر دو وظیفه داریم هم زبان گویای مردم باشیم و هم زبان حاکمیت و وظیفه داریم ارزش‌های نظام اسلام و گفتمان امامین انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده تاکید کرد: رسانه باید حلقه وصل مردم و حاکمیت باشد و اگر نتواند در این حوزه خوب عمل کند حاکمیت و مردم متضرر خواهند شد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حرف‌های جدیدی برای دنیا دارد و امروز ملت‌های دنیا خریدار و تشنه سخنان و گفتمان انقلاب اسلامی هستند از این رو باید دَه‌ها تهران تایمز داشته باشیم که گفتمان نظام اسلامی را برای جهان تبیین کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: رسانه‌های معاند برای هر خبری که منتشر می‌کنند با استفاده از تحلیل‌گران پیوست تحلیلی نیز در نظر می‌گیرند و تحلیل‌گران فضای خبر را متناسب با نگاه رسانه‌های معاند تشریح می‌کنند از این رو لازم است پیوست تحلیلی نیز برای اخبار در ایران در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام عبادی زاده جنگ رسانه‌ای را جنگ مدیریت زمان دانست و خاطرنشان کرد: در این حوزه هر کس روایت اول را داشته باشد پیروز میدان خواهد بود از این رو رسانه‌های کشور باید تلاش کنند نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی از مظلومیت خارج کنند.