تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733122
شناسه : 3733122
تاریخ :
پارک‌های نوار ساحلی بوشهر بهسازی می‌شوند اقتصاد ایران: بوشهر- رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پارک‌های نوار ساحلی بوشهر بهسازی می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح سه‌شنبه اظهار کرد: یکی از رویکردهای عمرانی مدیریت شهری بهسازی پارک‌ها و معابر شهری در راستای رضایت مندی شهروندان است از همین رو در بودجه سال جاری مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان جهت بهسازی معابر و پارک‌های سطح اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: بهسازی و احداث پارک‌های نوار ساحلی یکی از اولویت‌های شورا و شهرداری بوده که بهسازی نوار ساحلی محله جفره، احداث فاز دو پارک مروارید و پارک ساحلی اراضی رها سازی شده در حریم ۶۰ متری دریا از پارک شغاب تا دانشجو از شاخص ترین اقدامات است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: بهسازی پارک‌های ساحلی در راستای استفاده شهروندان از این اماکن نیز در بودجه شهرداری دیده شده از همین رو شورا با لایحه شهرداری جهت بهسازی و سنگفرش پارک شورا با مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

وی افزود: این پروژه به مساحت ۹ هزار و ۸۰۰ متر در طول ۳۵۰ متر و احداث ۱ ۲ پایه روشنایی برق اجرایی می‌شود.

نیک روش در پایان اظهار امیدواری نمود با توجه به اجرای پروژه‌ای در دستور کار در نوار ساحلی که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد شاهد گسترش سرانه فضای سبز و تفریحی شهروندان بوشهری خواهیم بود.