تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3733117
شناسه : 3733117
تاریخ :
والیبال پیکان جزو مدعیان نیست و فقط در لیگ حضور دارد/بودجه نداریم اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: متأسفانه بودجه‌ای که نیاز است پیکان جز تیم‌های مدعیان باشد، در اختیار مسئولان باشگاه نیست بنابراین تصمیم بر آن شده که فقط یک تیم در لیگ داشته باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم پیکان و عدم فعالیت در فصل نقل و انتقالات گفت: متأسفانه ما حدوداً ۷ بازیکن اصلی تیم را از دست دادیم و تا هفته گذشته هم هیچ تصمیمی در رابطه با تیم گرفته نشده بود. متأسفانه تیم فوتبال پیکان به لیگ دسته یک سقوط کرده و با توجه به این موضوع مسئولان باشگاه تصمیم خاصی در رابطه با دیگر رشته‌ها نگرفتند.

وی گفت: متأسفانه بودجه‌ای که نیاز است تیم والیبال پیکان جز تیم‌های مدعی باشد، در اختیار مسئولان باشگاه نیست بنابراین تصمیم بر آن شده که فقط یک تیم در لیگ داشته باشیم که تنها چند هدف را دنبال می‌کند. یکی از اهداف این است که جز هشت تیم باشد و هدف دیگر اینکه تیم سقوط نکند.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به این سوال که مسئولان باشگاه‌ها نمی‌توانستند برای تأمین بودجه کمکی بگیرند، اظهارداشت: فکر می‌کنم اگر اولویت بندی می‌کردند این کار انجام می‌شد، اما این کار صورت نگرفت. من قرارداد سه ساله با تیم پیکان دارم که یک سال آن گذشته و دو سال دیگر از آن باقی مانده است. به مسئولان باشگاه هم گفتم با این شرایط کار سخت خواهد شد.

اکبری تأکید کرد: واقعاً حیف است باشگاهی که پرافتخارترین باشگاه ایران و آسیاست و در این فصل جز مدعیان لیگ ایران نخواهد بود. فعلاً شرایط به همین صورت باقی مانده است. ضمن اینکه الان هم دیگر بازیکنی که کار ما را راه بیندازد و روی آن‌ها بتوانیم حساب باز کنیم بیرون نیست و با این شرایط کار باز هم سخت‌تر می‌شود. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. قطعاً حضور تیم پیکان قدرتمند در لیگ جذابیت زیادی دارد. چند سال پیش پیکان در لیگ قدرتمند نبود و تا رده دهم جدول سقوط کرد و این نتیجه در شأن باشگاه پیکان نبود.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به این سوال که باشگاه مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده یا خیر، عنوان کرد: بله. از این نظر مشکلی وجود ندارد. من یک مدت نبودم و نمی‌دانم در آن زمان چه اتفاقی رخ داده اما در این سه، چهار سال اخیر از نظر پرداختی مشکلی وجود نداشته و تمامی مطالبات بازیکنان از سوی باشگاه پرداخت شده است.