تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733070
شناسه : 3733070
تاریخ :
 ثبت‌نام بیش از ۵ هزار زائر اربعین خراسان شمالی در سامانه سماح اقتصاد ایران: بجنورد_ سرپرست حج و زیارت خراسان از ثبت‌نام اولیه بیش از ۵هزار زائر خراسان شمالی جهت تشرف به سفر اربعین در سامانه سماح خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد کل ثبت‌نام کنندگان جهت تشرف به سفر اربعین در خراسان در سامانه سماح به عدد ۵۰۸۹ هزار نفر رسید.

وی در ادامه با اشاره به الزام زائران برای تعیین مرز خروجی به کشور عراق افزود: بر این اساس ۸۲۶ نفر از متقاضیان شرکت در مراسم اربعین امسال، ۲۰ مرداد را برای عزیمت به عراق انتخاب کرده‌اند.

سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی تصریح کرد: ۴۴ درصد زائرین خراسان شمالی نیز تشرف با وسیله نقلیه شخصی را در سامانه سماح ثبت کرده‌اند.

کاظمی مرز مهران با ۶۵ درصد را به عنوان پر تقاضاترین مرز خروجی انتخابی توسط زائران خراسان شمالی در سامانه سماح برشمرد و گفت: مرزهای شلمچه و خسروی نیز انتخاب‌های بعدی مردم خراسان شمالی هستند.

وی با اشاره به شروع تخصیص ارز زیارتی اربعین در بانک‌های منتخب بیان کرد: حج و زیارت خراسان شمالی با تمام توان در مسیر تسهیل تشرف زائرین عتبات عالیات در حال خدمت‌رسانی است.