تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3733051
شناسه : 3733051
تاریخ :
احداث اردوگاه اسکان زائران کاروان های راهیان نور درآذربایجان غربی اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از احداث اردوگاه‌ های مختلف برای مرکزیت و مدیریت و اسکان زائران کاروان‌ های راهیان نور دراستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین رجبی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در استان افزود: آذربایجان‌غربی کانون داغ مجاهدات و ایثارگری‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مقابل ضد انقلاب و اشرار و دشمنان بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: برای مرکزیت و مدیریت و اسکان زائران در استان و بخصوص مرکز استان نیازمند احداث اردوگاه‌های مختلف هستیم و این امر به زودی تحقق پیدا خواهد شد.

فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: غفلت از رویدادهای تاریخی دفاع مقدس منجر به تحریف این مجاهدت‌ها برای نسل آینده خواهد شد و مؤظف هستیم در تبیین رشادت‌های رزمندگان اهتمام ویژه داشته باشیم و این از منویات رهبر معظم انقلاب است چرا که از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تاریخ انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.

سردار سیدقاسم قریشی تصریح کرد: در مناطق غرب راهیان نور می‌تواند در همه فصول اتفاق بیافتد و اشتیاق را برای نسل جوان و انقلابی افزون‌تر خواهد کرد چرا که ظرفیت استان آذربایجان‌غربی در این زمینه بالاست.

وی با بیان اینکه مردم منطقه و علاقه مندان به دوران دفاع مقدس از سراسر کشور مشتاق دیدن مناطق جنگی در استان‌های غرب و شمال غرب کشور هستند، اضافه کرد: به همین منظور در صدد هستیم امکانات و بستر مناسب را برای زائران ایجاد کنیم که راه اندازی اردوگاه‌ها از جمله آنها به شمار می‌رود.

سردار سوری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج نیز گفت: تقویت راهیان نور غرب و شمال غرب کشور جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ماست و رفع مشکلات و موانع در این حوزه، ایجاد فضا سازی بین مسیر و تبیین و روایت مجاهدات‌های دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.