تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3733026
شناسه : 3733026
تاریخ :
شهادت شهروندان فلسطینی در پی بمباران مناطق مسکونی غزه اقتصاد ایران: حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه قطع نشده و همچنان تعداد زیادی شهید و زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه برجای می‌گذارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز خانه‌های مسکونی در منطقه حمد واقع در خان یونس را بمباران کردند که در پی آن چندین فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده و زخمی شدند.

جنگنده‌های این رژیم ساعاتی قبل محله تل الهوا واقع در جنوب غربی شهر غزه را نیز بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق نزدیک به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شرق منطقه حمد واقع در خان یونس را نیز بمباران کردند.

گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از بمباران خانه‌های مسکونی در اطراف خیابان هشت واقع در جنوب شهر غزه خبر دادند. در جریان این حمله وحشیانه دست کم هشت فلسطینی به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه طی روز گذشته در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، ۳۹ هزار و ۳۶۳ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۹۰ هزار و ۹۲۳ نفر رسیده است.