تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732978
شناسه : 3732978
تاریخ :
رقابت ۲۰۰ نفر در مسابقات قرآنی مازندران اقتصاد ایران: بابل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۲۰۰ نفر در مرحله استانی چهل وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در بابل ر قابت می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران از برگزاری چهل‌وهفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف به میزبانی شهرستان بابل خبر داد و گفت: این مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد و نخبگان قرآنی استان معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً ۲۰۰ نفر در دوبخش بانوان و آقایان در مرحله استانی این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: پس از ۱۰ سال شاهد حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در این دوره از مسابقات هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان در امامزاده قاسم (ع) ویژه برادران و مؤسسه نورین بابل ویژه خواهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: نفرات برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و با توجه به حضور چهره‌های نخبه قرآنی در این دوره، امید است کسانی را هم برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم داشته باشیم.

حیدری جناسمی خاطرنشان کرد: مرحله منطقه‌ای چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران تیرماه امسال در شهرهای مختلف استان برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه هرچه ما در برگزاری مسابقات قرآن کریم موفق هستیم باید در عمل به کلام الهی هم موفق و جزو استان‌های سرآمد کشور باشیم، ادامه داد: امیدواریم همه ما جزو عاملان و حاملان قرآن کریم باشیم.

حیدری در پایان بیان کرد: امروز جامعه ما به مفاهیم قرآن کریم بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد؛ اگر همه ما مفاهیم قرآنی را در زندگی خود اجرا کنیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.