تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732948
شناسه : 3732948
تاریخ :
راننده پراید بر اثر برخورد با ماشین جاروب شهرداری در اصفهان جااخت اقتصاد ایران: اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بامداد امروز جوان ۲۵ ساله بر اثر برخورد خودروی پراید با ماشین جاروب شهرداری اصفهان جان خود را از دست داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ۲ حادثه ترافیکی در شهر اصفهان اظهار کرد: رأس ساعت ۲۳ دقیقه بامداد ۲ مورد حادثه تصادف و محبوسی واقع در اتوبان آقابابایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ ایستگاه ۲۵ برای حادثه اول در محور شمال به جنب اتوبان و اکیپ‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۴ و ۵ برای حادثه دوم در محور جنوب به شمال، اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص جزئیات این حوادث گفت: در این حادثه ابتدا یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در حین خروج از اتوبان، به سمت اتوبان منحرف شده و با جداول وسط بلوار برخورد می‌کند که موجب مصدومیت ۲ نفر، خانم و آقای جوان می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در همان لحظه و در لاین مخالف یک دستگاه خودروی پراید نیز به یک دستگاه خودروی جاروب شهرداری برخورد می‌کند و متأسفانه بر اثر این حادثه راننده خودروی پراید که یک جوان ۲۵ ساله بود بر اثر شدت جراحات و در همان لحظات ابتدایی جان خود را از دست داد.

شریعتی در خصوص این حادثه با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی با حضور افسر کشیک وقت در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند اظهار کرد: آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک اقدام به آزادسازی محبوس شدگان کردند که در حادثه اول مصدومان سریعاً تحویل عوامل اورژانس گردید و در حادثه دوم نیز عملیات آزاد سازی مصدوم با سرعت و حساسیت پیگیری شد که متأسفانه با نظر عوامل اورژانس، فوت راننده پراید تائید شد.