تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732910
شناسه : 3732910
تاریخ :
۲۳ واحد بسته‌بندی و فرآوری محصول خرما در استان بوشهر افتتاح شد اقتصاد ایران: بوشهر-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ازافتتاح ۲۳ واحد بسته‌بندی و فرآوری محصول خرما با سرمایه‌گذاری ۱۶۵ میلیارد تومان با ظرفیت ۳۸ هزار و ۶۰۰ تن دراین استان طی دولت سیزدهم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف اقتصادی استان بوشهر از صدور ۷۴۹ فقره جواز تأسیس در بخش صنعت با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری افزون بر ۲۶۹ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۶ هزار نفر در استان خبر داد و اظهار داشت: در دولت سیزدهم ۱۴۳ فقره پروانه بهره‌برداری در بخش صنعت با سرمایه‌گذاری افزون بر ۹۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۶۱۵ نفر صادر شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به صدور ۷ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی با سرمایه ۲۲۶ میلیارد ریال و اشتغال ۵۴ نفر در سه سال دولت سیزدهم گفت: در این مدت ۱۴ طرح پتروشیمی و پالایشگاهی با حجم سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد و ۲۶۷ میلیون دلار وارد مدار فعالیت شد.

باستین از افتتاح فاز اول شرکت توسعه پلیمر پاد جم در منطقه پارس جنوبی در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: این طرح بدون مشارکت کشورهای خارجی و تماماً با تکیه بر توان متخصصین داخلی پس از ۱۴ سال وارد مدار فعالیت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از صدور ۵۰ فقره جواز تأسیس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۹ هزار و ۱۳۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۳۰۰ نفر خبر داد.

باستین با اشاره به صدور ۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: در اجرا این طرح‌ها افزون بر ۳۲۳.۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد.