تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732908
شناسه : 3732908
تاریخ :
طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال اجرا است اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: فاز دوم طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در ۱۸ استان کشور در حال پیگیری و اجرا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد قادری دوشنبه شب در نشست طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار تنگستان عنوان داشت: در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در ۱۸ استان کشور برای دومین بار در کشور، فاز ۲ طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال پیگیری و اجرا است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: هدف از ایجاد این سکوی هم‌سو استراتژیک و هم‌راستایی دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردم پایه با سازمان بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: این طرح که با حضور دستگاه‌های مختلف به منظور گره‌گشایی از جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده تا بتوانند مشکلات جامعه هدف این سازمان از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مدد جویان تحت پوشش برطرف شود.

قادری اضافه کرد: نکته‌ای که اهمیت دارد این است که ما تکافل اجتماعی را پیگیری می‌کنیم و به‌جای اینکه مردم به صورت موضوعی به دستگاه‌ها و بهزیستی مراجعه کنند ما مراجعه محوری از سوی سازمان بهزیستی به سوی مردم در این سکو داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدواریم بتوانیم موضوعات مختلفی که در حوزه مسکن، اشتغال و نیازهایی که به هر حال در شهرستان‌ها یا در استان حل نشده ما از منابع ملی خود هم افزایی خواهیم کرد و در خدمت مردم شریف خواهیم بود.

در این نشست در خواستی های مردمی که اغلب جامعه هدف بهزیستی بودند با همکاری پرسنل بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی و مددکاران مراکز مثبت زندگی شهرستان جمع‌بندی، جهت پیگیری و بررسی بیشتر در سامانه ثبت شد.