تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732893
شناسه : 3732893
تاریخ :
استاندار بوشهر از کارکنان شرکت برق استان تقدیر کرد اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار با حضور در مرکز دیسپا چینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، از تلاش‌های مدیران و از خودگذشتگی‌های کارکنان برای پایداری برق‌رسانی در روزهای گرم تابستان تقدیر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده دوشنبه شب در دیدار با کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: مصرف برق در کشورِ در حال توسعه ایران در بخش‌های گوناگون رو به افزایش است و امسال ۹ درصد میزان تقاضای برق و مصرف برق نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

استاندار بوشهر افزود: این افزایش یعنی نیاز به ۶ هزار مگاوات برق جدید که باید در کشور تولید می‌شد و تولید این میزان در دنیا هم بسیار سخت است؛ اما وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق کشور و استان بوشهر، تولید و مصرف برق را مدیریت کرده است.

وی اضافه کرد: با اینکه گرمای امسال گرمای کم‌سابقه‌ای برای زمین است و بسیاری از شهرهای استان بوشهر در برخی از روزهای تابستان از گرم ترین‌های شهرهای دنیا بوده‌اند، اما شرایط تأمین برق در استان مطلوب بوده و مردم در خانه‌های خود از برق لازم برخوردار هستند و زندگی راحتی دارند.

استاندار بوشهر گفت: امروز به این‌جا آمدم تا از مجاهدت و مدیریت کارکنان شرکت توزیع برق استان و مهندسان و کارگران این شرکت تشکر کنم. برخی کارگران این صنعت در روزهای گذشته در جاهای گوناگون استان دچار گرمازدگی شدند؛ آنان در دمای نزدیک به ۵۰ درجه روی تیرهای برق و در کنار خطوط شبکه تلاش و مجاهدت می‌کنند تا شبکه پایدار بماند و برق قطع نشود.

محمدی‌زاده ادامه داد: با این تلاش‌ها، کارکنان برق دچار مشکلات و عوارض شدند و گاه از روی تیر برق افتاده‌اند و یا برخی در ارتفاع هفت تا ۱۰ متری روی تیر دچار گرمازدگی شدند.

وی گفت: من از آنان تشکر می‌کنم و مهمترین قدردانی مردم هم این است که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم برقی پایدار داشته باشیم.

در هشتمین روز از مرداد گرم سال، استاندار بوشهر برای قدردانی از تلاش‌های فراوان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در تأمین برق پایدار و در واکنش به ازخودگذشتگی چند تن از کارکنان این شرکت برای تعمیر خطوط انتقال برق که تا مرز بی‌هوشی و گرمازدگی پیش رفته بود، به مرکز دیسپاچینگ این شرکت در بوشهر رفت و با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار کرد.

احمد محمدی‌زاده با اهدای لوح سپاس از شماری از مهندسان، کارگران و مردان میدان برق‌رسانی قدردانی کرد.