تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3732862
شناسه : 3732862
تاریخ :
احداث سردخانه ۲۰۰ مترمربعی در مرز خسروی اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از احداث سردخانه ۲۰۰ مترمربعی در مرز خسروی برای ایام اربعین حسینی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا داودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پیاده‌روی اربعین جلسه هماهنگی ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مرز خسروی برگزار شد.

وی افزود: برای رفاه حال زائران عبدالله الحسین (ع) که مرز خسروی را برای ورود به خاک عراق انتخاب می‌کنند چندین پروژه عملیاتی تعریف شده و مسئولیت اجرای هر کدام از آنها بر عهده یکی از مدیران شرکت آبفا در حوزه‌های مختلف گذاشته شده است.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه تصریح کرد: پروژه‌های تعریف شده در مرز خسروی برای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شامل تقویت زیرساخت آبرسانی به مرز منذریه، تکمیل عملیات آبرسانی پایدار از سرپل ذهاب تا بازارچه مرزی سومار به طول ۱۵۵ کیلومتر است.

داودی بیان کرد: همچنین جمع‌آوری و دفع فاضلاب شهر خسروی، انتقال اضطراری فاضلاب پایانه مرزی خسروی، احداث سردخانه در محل قرارگاه شرکت آبفا در مرز خسروی به مساحت ۲۰۰ متر مربع، احداث سایبان برای نگهداری آب معدنی در مرز خسروی از جمله پروژه‌های تعریف شده برای اربعین است.

وی خاطر نشان کرد: پس از این جلسه که با حضور معاونین و مدیران حوزه آب و فاضلاب استان برگزار شد، استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استانداری، فرمانده مرزبانی و فرمانده نیروی انتظامی از تأسیسات و زیرساخت‌های حوزه آب و فاضلاب در نقطه صفر مرزی بازدید کردند.